29 maj 2011

BLOGGEN HELT NERLAGD

Hej alla som kanske fortsätter kika in haha, tänkte bara meddela att den här bloggen är nu helt nerlagd. Föralltid.

Jag har inte kvar pegasus längre, jag sa upp kontraktet för en vecka ca. Det blev bara så, jag tycker inte det är kul att rida längre och då känns det taskigt mot han att jag bara skruttar runt med han fast han behöver 100 % ridning hela tiden!

Jag har blivit erbjuden hästar osv, men vi får se hur det blir. Nu ska jag iallafall hitta den här känslan att det är KUL att rida. Så ja jag kanske skapar ny blogg men hallå vad ska jag skriva om? Jag har inget liv längre haha jag bara sover. Så nej inte nu på ett tag men hoppas att ni underbara läsare kommer tillbaka till min nya blogg som kanske kommer när jag har ny häst, om jag nu ska ha en ny..


PUSS till alla er, från botten av mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar